14 лип. 2009 р.

Макар на Інтері в програмі "Знак Якості"

Ми з чоловіком працюємо на програмі "Знак якості" на телеканалі Інтер (я - сценарист (Ганна Шевченко), а чоловік - режисер-постановник (Микола Єрмоленко)). Нещодавно знімали програму про вологі серветки і я написала ведучому (Костянтину Грубичу) підводку про вологі серветки для тварин (які дають приємний аромат). Ось так наш фретка Макарчик засвітився на ТВ... :)
Всім в колективі він дуже сподобався. Ходив зі мною на поводочку по всьому каналу - байдужих не було. А Макарчику найбільше з нашого колективу сподобався звукорежисер Юрій Павлович - поціновувач тварин. Ви любите тварин - і вони вас люблять. Це кохання взаємне! :)

2 коментарі:

  1. Цікаво було б дізнатися, коли будуть показувати цю програму! Ми з Гошею хочемо подивитися на нову "зірку" телебачення - Макара!

    ВідповістиВидалити
  2. Шановно Наталіє! Якби ж ми знали!!! :) Як це не дивно звучить, але ми не знаємо в які числа виходять програми. Це вирішує наш редактор. Зараз в нас відпустка... Знаю точно, що програма ця про вологі серветки. В програмках зазвичай пишуть. Але чомусь мені на думку спадає 20 серпня... Можливо я помиляюся... Я дізнаюся в редактора і обов'язково напишу! Більше того - викладу відео програми у блог! :)

    ВідповістиВидалити