6 трав. 2010 р.

Макар дістався чорнил для принтера

Тихий приємний ранок. Я сплю і відчуваю, як моє обличчя лиже Макарон. Дивно, звичайно, бо ж ми закрили його в літньому будиночку на ніч. «От хитра тваринка»! - Подумуала я. – «Все ж вибралася з будиночку! Ну, в принципі, йому залік»! :) Відкриваю повільно очі, щоб його поцілувати. Бачу, що Микола вже став – поруч його немає. Переводжу погляд на Макара і бачу... що в нього СИНІЙ НІС! Спершу я подумала, що це я ще не прокинулася і це мені здається. Подивилася на подушечки його лапок – теж сині! І так рівно і гарно пофарбовані, як такими і були! Я потерла очі і тут мене вразила блискавка – ПРИНТЕР!!!
Скочила, подивилася – так і є. Макар забрався на стіл і перевернув на підлогу баночки з чорнилами для принтера. Головним чином постраждали сині чорнила. Від цього і весь макар був синім. Та хіба один Макар? Ні! Весь стіл, вся підлога, пуфік для ніг, шпалери і подушки по яким він встиг походити. Все було синім! І я, відповідно, після його обійм і поцілунків теж стала синьою! Як ми відмивали кімнату та Макара – ви можете подивитися на запропонованому відео.

Немає коментарів:

Дописати коментар